czwartek, 7 listopada 2013

...karteczki

Witam :)
Dzisiaj pokażę Wam, karteczki, 
które stworzyłam na zamówienie.
Oto Michaś
 ...zbliżenie na buttona z cytrynowego sklepu :)
 To kartka z Leonem 
(moim świnkowym ulubieńcem).
 ...zbliżenie :)
Kolejna z Leonem.
(wykorzystałam button z kwiatkiem z cytrynowego sklepu )


 To mały scrap (LO 15X15)
dla przemiłej właścicielki.

 Zdjęcia futrzaków są autorstwa właścicielki :)
 Więcej o Leonie i Michasiu możecie przeczytać TU
 ***
Zapraszam jeszcze wszystkich na candy do Lemoncraft
Do wygrania zestaw papierów Ciepła zima i buttony.
Zapisy do 10 listopada 2013.
Czyż nie są piękne :)

***
Dziękuję Wam za liczne komentarze pod ostatnimi postami 
Kto jeszcze się nie zapisał niech leci.
Informacja, baner, zapisy TU

Pozdrawiam
Malutka
:)

5 komentarzy:

  1. Oryginalne karteczki z tymi futrzakami a buttonik przeuroczy! Śliczne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się chłopaki prezentują na Twoich karteczkach!!! Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Raju jakie słodkie chomiki!!!! Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zgrzeszyłam - jakie piękne świnki miało być ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. świnki słodkie, szkoda, ze ja jestem uczulona, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń