środa, 20 listopada 2013

...scrap

Witajcie!!!
Dla mnie scrap - LO to nowa forma wyrażania,wdzięczność za...
Tym razem LO przygotowałam dla Beaty nie może mieć świnek z powodu ostrej alergii.
Tym duetem kiedyś się Beata opiekowała.
Pozdrawiam Cię jeśli czytasz.
Oto efekty.

...zbliżenie...
 Domek tuszowany,
 kwiatek potraktowany brokatem w kleju, 
a ptaszek pokryty glossy.


 Miłego oglądania.
Zapraszam do mnie na candy.
Więcej info znajdziecie TU.
 Tam należy się zapisać.

Życzę wszystkim miłego wieczoru.
Pozdrawiam 
Malutka
:)

6 komentarzy:

  1. Fajny scrapek :) Kiedyś robiłam też jeden, bardzo przyjemnie się wyklejało :) Można kreatywnie wykorzystać resztki :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dopiero zaczynam "zapasy" z LO, Twoje-super.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.Opiszę jednym słowem, no może dwoma...pomysłowo i pięknie

    OdpowiedzUsuń