niedziela, 15 grudnia 2013

...święta tuż tuż

Witajcie:)
Święta już tuż tuż.
W tym roku czuję je jakoś szybciej i mocniej niż zwykle.
U mnie pachnie już piernikami i grzybkami.

 Długo nie pisałam, milczałam.
Byłam w świecie blogowym tylko zwiedzająca.
Postaram sie nadrobić co nieco w najbliższym czasie.
Dziś zaprezentuję Wam moje ostatnie twory.
Dwie Zuzie
dla dwóch księżniczek.


 Dwie sowy mądre głowy :)
 Dwie karteczki z czerwonym i zielonym.


Dzisiaj jakoś wszystko wyszło parami.
Może to coś znaczy ?
Same widzicie nie obijałam się.

Miłego oglądania.
Pozdrawiam
Malutka 
:)

5 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w Twoich sowach - są przepiekne. Zuzie też są wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne lale i sowy a czas to chyba zwariował:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I lale i sowy no i kartki - rewelacja. Jak zawsze wszystko prezentujesz cudownie :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za paczkę :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wytworki! :) Lale cudne i te sówki!! No i karteczki :) Ja poczyniłam też trochę karteczek dzięki Tobie :))) Dziękuję :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń