niedziela, 1 grudnia 2013

...wyniki candy :)

Witajcie :)

Dziękuję wszystkim za liczny udział w moim candy.
Dziękuję za wszystkie życzenia :)
Jak zwykle dodające skrzydeł.
Nowych obserwujących witam serdecznie. i mam nadzieję,
 że zagościcie na dłużej w Szuflandii. 

Do rzeczy.
Nagrodę główną otrzymuje

BRAWA !!!

Postanowiłam przygotować
trzy nagrody pocieszenia

Wszystkich proszę o kontakt i dane z adresami 
na e-maila: szafa_malej@wp.pl
Prezenty postaram nadać do końca tygodnia :)

Przepraszam za brak relacji foto.
Aparat nie dał rady :(


Wszystkim życzę miłego wieczoru.
Lecę świętować urodziny.
Pozdrawiam
Malutka 
:)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym! I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Angi - to samo miałam napisać ;) Dziękujemy Malutkiej i gratulujemy szczęśliwcom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo za nagrodę pocieszenia :) ale się cieszę :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę!!!!!!????? Ja?????!!!!!! :D Ale się cieszę!!!!! :D Już pędzę na maila :) Gratuluję też pozostałym wylosowanym osobom :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje, dzięki za miłą zabawę i zapraszam na Candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję każdej z Was z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szkoda, że nie zdążyłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Kochana i zapraszam na moją skromną rozdawajkę :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych, dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

  12. dzieki za zabawe i gratuluje wygranym

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szczęśliwych wylosowanek i bardzo dziekuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Do wygrania różowo-błękitny notatnik w romantycznym stylu, idealny upominek pod choinkę!

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń