środa, 15 stycznia 2014

...wymianka z anuk_pl

Witajcie!!!
Jak wiecie nie potrafię szydełkować.
Postanowiłam zaproponować anuk_pl wymiankę.
Takie cuda dla niej przegotowałam.
Zestaw dla młodszych....
 ...kot...
 ...sowa...
... i coś tylko dla anuk_pl
Anuk_pl przygotowała dla mnie piękny zestaw.
Mega paka szydełkowych wytworów: dynie, żołędzie, kwiatki, serwetki, ocieplacz.
Wszystko w ulubionych kolorach.
Zobaczcie sami.




Pełno przydasi i słodkości.
Zapraszam do bloga anuk_pl  

Po otworzeniu czułam się jak dziecko.
Melduję, że wszystko się już zadomowiło i nie oddam.
Sprawiłaś mi ogromną radość.
Moja radość niczym nie zmącona :)
 Dziękuję raz jeszcze anuk_pl za cudną wymiankę.

Jeśli ktoś ma ochotę na wymiankę,
 to wiecie,
że ja jestem zawsze otwarta :)

Pozdrawiam
Malutka
:)
 


6 komentarzy:

  1. Wow! Jakie bogactwo! gratuluję wymianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, a wymianka też świetna :) Zawitam tu na dłużej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka! Podoba mi się ta sowa!

    OdpowiedzUsuń