wtorek, 4 marca 2014

...powrót, kiermasz i candy u DEKORMANIACZKI

Witajcie:)
Po burzliwym miesiącu powracam.
Zmiany w każdej sferze istnienia.
Szczerze nawet okruchy czasu mi nie pozostały na tworzenie.
Dziś wracam z wiosennym zapałem i lepszą organizacją.
Chcę Wam dziś przestawić karteczki, które stworzyłam w ostatnim niedoczasie.

...cieniowanie, tuszowanie, postarzanie...
...konwalie potraktowałam glossy...
Jak Wam się podoba ?

***
Chętnych zapraszam na kiermasz.

Tam też znajdziecie moje wytworki :)
***
 Także zapraszam na super candy do DEKORMANIACZKI.


Zapisy TU

***
Pozdrawiam
Malutka 
:)

4 komentarze:

  1. Welcome back :) Piękne kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem! Karteczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wiosenne karteczki! Wracaj i twórz! :))
    Pozdrowionka i najlepszego w to kobiece święto i nie tylko dziś! :)

    OdpowiedzUsuń