wtorek, 6 maja 2014

Prezenty wielkanocne...

Witajcie!
Oto jakie prezenciki dostałam.
 ...króliczek od Agea...
 ...karteczka od anuk_pl
 ...karteczka od Lusiaczki...
 ...karteczka od Lilki
 ...oraz prezent z wymianki na FB od Kasi, która miała jednego królika w namiarze ...
 Trafił do mnie z sową i zestawem słodkości i przydasi :)
Oto mój zestaw.
Zdjęcie pożyczone od Kasi :)

Dziękuję Wam dziewczyny za cudne kartki, zwierzaki i przydasie.
Melduję, że wszystko zostało przeze mnie dokładnie zmacane.
Zdolniach z Was !

Ja jutro coś szyciowego. 

Przypominam o candy fotozagadce.

Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Ja również dziękuję za karteczkę :) A prezenty świąteczno-wymiankowe świetne! :) Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Wszystko jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń