wtorek, 1 lipca 2014

...notesy, sowa, anielica i miś ...

Witajcie!
W końcu dotarły do wszystkich candowe niespodzianki.
Czekałam cierpliwie, choć było trudno wytrzymać tak długie milczenie.
Osobiście nagrodę przekazałam Pyziulce w jej ulubionych kolorach.


Lucy z Mazur niespodzianka również szczęśliwie doleciała w jej ulubione kolory to czerwony, biały i czarny.
Taki oto zestaw.


Trzecia niespodzianka poleciała do Ani,
 z którą dokonałam jednocześnie wymianki prywatnej.
Oto niespodziankowy zestaw.



Wymieniliśmy się : sowa 

za piękną anielicę i słodkiego miśka, 

który obecnie pilnuje porządku w moim twórczym kąciku.
Dziękuję dziewczyny za to, że mogłam Wam sprawić radość.
Ani dziękuję za piękną anielicę i misiaka.

Teraz lecę odkurzyć stare kąty.
Miłego dnia pełnego słonka.
Pozdrawiam
Malutka
:)

3 komentarze:

  1. Bardzo Ci dziękuje za wspaniałą wymiankę! Jestem zachwycona! W razie czego polecam się na przyszłość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń